Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Σιρόπι για τον βήχα σπέρνει το θάνατο - Γενόσημα???



Δεκατρείς άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στη Λαχώρη του Πακιστάν καταναλώνοντας σιρόπι για το βήχα.

Σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές της χώρας, οι θάνατοι έλαβαν χώρα 23-25 Νοεμβρίου στη συνοικία Σάχντρα της πόλης, με τα περισσότερα θύματα να είναι ναρκομανείς.

Το γεγονός δεν αποτελεί το πρώτο κρούσμα τοξικών φαρμάκων, καθώς τον περασμένο Ιανουάριο 100 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από χρήση φαρμάκων για την καρδιά.

Η βιομηχανία που παράγει το εν λόγω θανατηφόρο σιρόπι για το βήχα έκλεισε και τα δείγματα αναλύονται από τις Αρχές.

Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί δηλητηριαστεί 20 άτομα. Έξι άτομα κατέληξαν στο νοσοκομείο της Λαχώρης, ενώ επτά ακόμη άτομα βρέθηκαν νεκρά σε νεκροταφείο της πόλης, γνωστό και ως στέκι ναρκομανών.

i-live news



1 σχόλιο:

  1. Και να σκεφτείτε ότι ακόμα δεν έχει γενικευτεί το πράγμα σχετικά με παρόμοια φάρμακα γενόσημα!!Βέβαια ακόμα στην Ελληνική αγορά κυκλοφορούν διάφορα φάρμακα ακόμα ... Βαβά η δουλεια πάντως από όλους Υπουργείο- φαρμακοποιοί -ιατροι σχετικώς με την ουσία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή