Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Και λίγο γέλιο ...




Πρόσφατη έρευνα στο κέντρο της Αθήνας. Η ερώτηση ήταν: "Πιστεύετε πως υπάρχει υπερβολικά μεγάλος αριθμός μεταναστών στην Ελλάδα;"

21% Απάντησε: "Ναι"
17% Απάντησε: "Όχι"
62% Απάντησε: "عهد الأمن العالمي بواشنط"






Ο παπάς τα είχε με την γυναίκα του καντηλανάφτη και αυτός για εκδίκηση έκλεβε το λάδι της εκκλησίας. Μια μέρα ο παπάς πάνω στον άμβωνα βλέπει τον καντηλανάφτης να κλέβει το λάδι και του φωνάζει: - "Βρε `συ γιατί κλέβεις το λάδι;" Τίποτα ο καντηλανάφτης καμία απάντηση οπότε ο παπάς του ξαναφωνάζει αλλά αυτός ατάραχος συνεχίζει τη δουλειά του. Τα παίρνει ο παπάς κατεβαίνει κάτω και του λέει: - "Καλά ρε δε με ακούς;" - "Όχι παπά μου τίποτε δεν ακούγεται εδώ κάτω, να κάτσε εσύ εδώ κάτω να ανέβω εγώ εκεί πάνω να δεις." Ανεβαίνει ο καντηλανάφτης στον άμβωνα και φωνάζει στο παπά: - "Παπά γιατί πηδ.. την γυναίκα μου;" Κατεβαίνει κάτω και του λέει ο παπάς: - "Δίκιο είχες τίποτα δεν ακούγεται εδώ κάτω.



Δυο μεθυσμένοι που είναι και οι μοναδικοί πελάτες κάθονται στο μπαρ. Κάποια στιγμή ρωτά ο μεγαλύτερος σε ηλικία τον άλλο: - Δε μου λες ρε παλικάρι που μένεις; - Στην Κυψέλη απαντά ο νεότερος. - Κοίτα σύμπτωση και εγώ εκεί μένω. Σε ποιον δρόμο; - Στην Φ. Νέγρη λέει ο νεότερος. - Μη μου πεις και εγώ στον ίδιο δρόμο μένω. Σε ποιόν αριθμό;
- Στο 24. - Δεν το πιστεύω και εγώ στο νούμερο 24 μένω. Και σε ποιον όροφο; - Στον τρίτο λέει ο άλλος. - Δεν είναι δυνατόν και εγώ στον τρίτο μένω. Και πως σε λένε; - Παπαδόπουλο. - Για κοίτα να δεις και μένα Παπαδόπουλο με λένε. Ξαφνικά ακούγεται η βαριά χοντρή φωνή του μπάρμαν να λέει: - Ρε δεν πάτε στο διάολο πατέρας και γιος κάθε βράδυ τα ίδια μου κάνετε!



Λοιπόν κατεβαίνει ένας βλάχος από τα Βουνά στην Αθήνα για να γαμήσει (γιατι ως γνωστόν στην Αθήνα γαμάμε όλοι συνέχεια). Όλα κι όλα έχει €60 οπότε πάει στα λουξ μπουρδέλα της πρωτευουσας και φευγει εξω φρενων με τις τιμες που ακουσε (€200 στην καλυτερη). Απο εκεί περνάει στα χαμηλότερης πχοιότητας μπουρδέλα (€150) παλι μάταια, περνάει από τη Βαρβάκειο (€100) και καταλληγει κατακοπος στη Συγγρού όπου και τσιμπάει χωρίς να το γνωρίζει ένα τραβελάκι. €60 ευρώ του λεει η "δεσποινίς" και δωρο επειδη σε συμπάθησα μια μπυρίτσα σπίτι μου. Πάνε σπίτι βολεύεται ο βλάχος, βγάζει παπούτσια και αρχιζει και πασπατευει το τραβέλι. Τον ειδε το τραβελι έτσι αφελή σου λέει να του το πω του φουκαρά γιατί δε πρέπει να εχει καταλάβει τι παίζει. Του λέει τότε "εεε βασικά δεν εχω κλειτορίδα". Και απανταει ο βλάχος "δεν πειράζει, πιάσε μια Heineken".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου