Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Προπαντός ψυχραιμία

Ανέβηκε το ζάχαρο του πατέρα μου. Το 80% των γνωστών μου έχει αλλεργία. Ξύνονται, πρήζονται. Η δερματολόγος δεν τους προλαβαίνει. «Ραντεβού σε 10 ημέρες». Ο φαρμακοποιός λέει ότι ανέβηκαν οι πωλήσεις ηρεμιστικών.
Οι μισοί κυκλοφορούν άυπνοι, οι άλλοι μισοί ζαβλακωμένοι από τα ηρεμιστικά. Τους λέει «καλημέρα» και απαντούν «δεν έχω να σε πληρώσω». Χρυσές δουλειές οι γιατροί. «Αγχος». Σε λίγο θα φορέσω μια ιατρική ποδιά, θα στήσω ένα ιατρείο υπαίθριο στην πλατεία να δίνω γνωματεύσεις. «Αγχος. Κρύα μπάνια και καθόλου τηλεόραση». Σε κατάσταση πανικού τα 2/3 των Ελλήνων. Το υπόλοιπο 1/3 έχει ήδη υποβληθεί σε θεραπεία. Παράλογο; Καθόλου, ξυπνάς το πρωί. Τα γνωστά. Ο ήλιος λάμπει, τα πουλάκια τραγουδάνε, οι πρωινοί τηλεοπτικοί κράζουν και ξεφωνίζουν.
Ο πανικός της 7ης πρωινής. Κανένα έλεος για τον αγουροξυπημένο. Ο τρόμος των πρωτοσέλιδων. Τα παράθυρα. Οι καλεσμένοι. Φως πουθενά. 7.15 π.μ. ανάλυση Μνημονίου. 7.30 π.μ. οι απειλές της τρόικας. 7.45 π.μ. τα νέα μέτρα. 8.00 π.μ. παίρνεις τηλέφωνο το γιατρό. «Δεν είμαι καλά γιατρέ. Φοβάμαι να σηκωθώ από το κρεβάτι. Νομίζω ότι θα με σφάξουν». «Εχεις σφάχτη». «Όχι, έχω κάτι ύποπτους τύπους απ’ έξω».
Δεν θέλει πολύ ο άνθρωπος. Σου λένε μην κυκλοφορείς μετά τη δύση του ηλίου.
Είναι η ώρα των κακοποιών. Τώρα θα μας πουν «μην κυκλοφορείτε μετά την ανατολή του ήλιου». Πας να ψωνίσεις στο σούπερ μάρκετ και βλέπεις παντού ληστές. Στα ράφια και στους διαδρόμους. Σε κλέβουν στα προϊόντα, αλλά και αυτός ο τύπος δίπλα μου σίγουρα είναι πελάτης;
Εμένα θα με πουλήσουν, θα με σκοτώσουν, θα με χρεώσουν κι άλλο; Κανένας δεν μου λέει. Ζωή φλου. Ζωή του τυφλού. Αρχισα να ξύνομαι και ’γω. Λέω συνεχώς «ψυχραιμία, ψυχραιμία». Μάλλον είμαι άρρωστος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου