Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Η GOLDMAN SACHS και το σύστημα αέρος-αέρος ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ …. ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ....


O Billy, πήγε στο Τέξας και αγόρασε από έναν αγρότη ένα γάιδαρο, έναντι του ποσού των 100 δολαρίων. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την άλλη μέρα.
Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε: «Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε».Ο Billy απάντησε: «Δεν πειράζει. Δώσε μου τα λεφτά μου πίσω».
Ο αγρότης του λέει: «Δεν μπορώ , γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει».
Ο Billy απάντησε: «Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο».


-Ο αγρότης ρώτησε: «Τι θα τον κάνεις;» και ο Billy είπε, «Θα τον βάλω σε λοταρία».
Ο αγρότης του απάντησε : «Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία ψόφιο γάιδαρο» και ο Billy απάντησε, «Φυσικά και μπορώ. Απλά δεν θα πω σε κανέναν ότι είναι ψόφιος».


-Ένα μήνα αργότερα, ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και τον ρώτησε «Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;»


Ο Billy απάντησε: «Τον έβγαλα στη λοταρία ,πούλησα 500 λαχνούς, προς 2 δολάρια τον ένα, και για κάθε λαχνό τους έδινα με μισό δολάριο εγγύηση 20 δολαρίων σε περίπτωση που ψόφαγε. 200 αγόρασαν και εγγύηση, και έτσι κέρδισα 1077,5 δολάρια καθαρά από τον ψόφιο γάιδαρο».


Ο αγρότης ρώτησε: «Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;» και ο Billy απάντησε. «Ο τύπος που τον κέρδισε 18 δολάρια και του έδωσα πίσω και τα 2,5 δολάρια του, επειδή είμαι τίμιος».


Ο Billy συνεργάζεται τώρα με την «Goldman Sachs».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου